Hoe houden wij onze ledenadministratie up to date?

Beste leden,

 

Het is heel belangrijk dat de wijzigingen  in de ledenadministratie tijdig aan ons worden doorgegeven.

Wij krijgen geen informatie van de woningcorporatie over mutaties binnen de ruim 8000 woningen. Uit het oogpunt van privacy kunnen zij ons helaas geen informatie verschaffen.

Zodra wij weer een mailing versturen komen wij er achter dat meer dan 5% is verhuisd of, wat veel erger is, inmiddels is overleden.

Ons verzoek aan u is dan ook om uw lidmaatschappen goed vast te leggen zodat:

  • bij verhuizing u zelf de wijziging aan ons door kan geven
  • in alle andere gevallen uw familie of zakenbehartiger de wijziging aan ons zal doorgeven

Even een berichtje naar  [email protected] en wij besparen weer menige nabestaande verdriet door niet maanden later weer post te sturen naar een overleden huurder.

 

Hartelijk dank voor uw begrip en uw medewerking.

2018-03-28T15:22:53+00:00